چگونه ماکارونی رژیمی بپزیم؟

مجموعه :آشپزی


ماکارونی رژیمی در این آشفته بازار رژیم‌های سفت و سخت، شاید یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که می‌تواند به عنوان یکی از غذا‌های مقوی و سالم انتخاب شود. مخصوصا اینکه ماکارونی یکی از پرطرفدارترین و دلبرترین غذا‌های نسل جوان هم هست.

روزنامه خراسان: ماکارونی رژیمی در این آشفته بازار رژیم‌های سفت و سخت، شاید یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که می‌تواند به عنوان یکی از غذاهای مقوی و سالم انتخاب شود. مخصوصا اینکه ماکارونی یکی از پرطرفدارترین و دلبرترین غذاهای نسل جوان هم هست. 

مواد لازم:

  • هویج پخته شده ۲ عدد متوسط
  • لوبیا سبز پخته شده ۲۰۰ گرم
  • قارچ ۶ عدد
  • سیر ۲ حبه (یا یک قاشق چای خوری پودر سیر)
  • پیاز یک عدد بزرگ
  • رب گوجه فرنگی ۳ قاشق غذاخوری
  • اسپاگتی ۴۰۰ گرم
  • نخود سبز پخته شده یک استکان سرخالی
  • نمک و فلفل قرمز به میزان لازم

ماکارونی رژیمی

روش پخت

۱٫ ابتدا هویج ها را نگینی و پیاز را نیز خلالی خرد کنید.

۲٫ لوبیا سبز و قارچ ها را به سه قسمت تقسیم کنید.

۳٫ پیاز را داخل قابلمه یا تابه با کمی روغن تفت دهید.

۴٫دو حبه سیر را ریز کنید.پس از خرد کردن سیر، آن را تفت دهید.

۵٫ همه مواد را داخل ظرف بریزید و تفت دهید.

۶٫ یک استکان آب به مواد اضافه کنید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه بپزد.

۷٫ قابلمه مناسب اسپاگتی را روی اجاق قرار دهید و قابلمه را با آب پر کنید تا جوش بیاید.

۸٫ سپس یک یا دو قاشق روغن مایع یا زیتون و نصف قاشق نمک به آب جوش اضافه کنید

۱۰٫ آن گاه اسپاگتی ها را داخل قابلمه بریزید (می توانید آن ها را نصف یا به صورت کامل بریزید) و فرصت دهید تا اسپاگتی نرم شود. توجه داشته باشید که نباید له شود.

۱۱٫ در صافی آن را آب کش کنید و کمی آب ولرم روی آن بریزید و اجازه دهید تا آب آن گرفته شود.

۱۲٫ سپس آن را در ظرف مد نظر بریزید و با هم مخلوط کنید.

نوش جان!

پاسخی بگذارید

جدیدترین مطالب
پربیننده هفته
پربیننده ماه

بیوگرافی هنرمندان

مسائل قبل از ازدواج