کارآمدترین تمرینات ورزشی برای کالری سوزی و لاغری

کارآمدترین تمرینات ورزشی برای کالری سوزی و لاغری

یکی از این ورزش ها یا ترکیبی از چند مورد را به طور منظم انجام دهید و خودتان شاهد پایین آمدن سریع وزن تان باشید.کیک بوکسینگ ورزشی بسیار عالی است که روی کل بدن کار می کند چون باید از همه گروه های عضلانی اصلی بدن استفاده کنید و تمرینات اینتروال را هم شامل می شد.

زیبایی اندام

ضربان قلب شما چندین بار در طول جلسه تمرین بالا رفته و ثابت می شود که برای کم کردن وزن بسیار عالی است.با شرکت در کلاس های اسپینینگ یا دوچرخه سواری در هوای آزاد تا ۷۰۰ کالری در ساعت در ساعت بسوزانید. فقط باید دقت کنید که در ساعت ۲۲ تا ۲۵ کیلومتر راه بروید تا ۷۰۰ کالری را کامل بسوزانید.

 

 کالری سوزی و لاغری,لاغری, کالری سوزی,کارآمدترین تمرینات ورزشی,تمرینات ورزشی,

 

چه کسی فکر می کرد که با یک ساعت رقصیدن بتواند چنین نتیجه ای بگیرد؟ این نوع رقص لاتین که از اصول و قواعد اینتروال و تمرینات استقامتی بهره می گیرد، متابولیسم شما را تا حد قابل توجهی بالا می برد اما در این مورد هم مثل هر برنامه تناسب اندام دیگر، مقدار کالری مصرف شده، بر حسب سن، جنسیت، وزن،

 

سطح تناسب اندام کنونی و شدت تمرین در افراد مختلف متفاوت است. با این حال مفرح بودن این تمرین همراه با فواید زیادی که برای کاهش وزن دارد، آن را به یکی از محبوب ترین ورزش ها تبدیل کرده است.یک فرد ۶۵ کیلوگرمی با سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت برای یک ساعت تا ۶۵۰ کالری می سوزاند اما اگر تازه کار باشید،

 

دویدن پست سر هم برای یک ساعت کاری بسیار دشوار است. می توانید با استفاده از اینتروال هایی از راه رفتن در فواصل دویدن ها، کم کم قدرت قلبی – عروقی خود را بالا ببرید. به عنوان مثال، سه دقیقه بدوید، یک دقیقه راه بروید. این کار استقامت شما را افزایش داده،

 

زمان ریکاوری ضربان قلب تان را کاهش داده و چربی سوزی می کند.کلاس های استپ ایروبیک کلاس هایی بسیار قوی و پر تاثیر است که به کالری سوزی و لاغری کمک شایانی می کند. تعداد کالری هایی که می سوزانید به مقدار بلندی استپ هم بستگی دارد اما یک استپ ۱۵ سانتیمتری کمک می کند تا ۶۰۰ کالری در یک ساعت بسوزانید.

 

 

 کالری سوزی و لاغری,لاغری, کالری سوزی,کارآمدترین تمرینات ورزشی,تمرینات ورزشی,

 

فقط ۱۰ دقیقه زمان دارید با این وقت کم هم می توانید کالری سوزی کنید. این فعالیت که باعث می شود در هر ۱۰ دقیقه ۱۳۰ کالری بسوزانید، برای لاغری بسیار موثر است. برای سوزاندن همین میزان کالری، باید با سرعت ۱۳ کیلومتر در ساعت بدوید. به همین دلیل طناب زدن روش بسیار خوبی

 

برای شروع یک برنامه ورزشی برای تناسب اندام برای آن دسته از افرادی است که استقامت لازم برای حفظ سرعت بالا در دویدن به مدت طولانی را ندارند. ماهیت این فعالیت به طریقی است که علاوه بر کالری سوزی بر توده استخوانی خود افزوده و سلامت استخوان های تان را هم بالا می برید.

پاسخی بگذارید

جدیدترین مطالب
پربیننده هفته
پربیننده ماه

مطالب طنز و سرگرمی

استاتوس ها