ارایش چشم ۹۵ | میکاپ چشم | آرایش چشم و لب ۲۰۱۶

ارایش چشم ۹۵ | میکاپ چشم | آرایش چشم و لب ۲۰۱۶

ارایش چشم,ارایش چشم ۹۵,میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم و لب ۲۰۱۶

جدیدترین مدل های آرایش چشم و سایه چشم مجلسی زنانه عروس
عکس هایی از آرایش چشم و لب
آرایش صورت،آرایش و زیبایی صورت،آرایش چشم،مدل ابرو
گالری عکس مدل های آرایش چشم ،صورت ،عروس و ساده ۲۰۱۶

آرایش چشم  باید با توجه به فرم و شکل آن انجام شود تا زیبایی ویژه ای به چشمان ببخشد

در اینجا جدیدترین مدل های متنوع از آرایش چشم را به صورت آموزش گام به گام به شما ارائه میدهیم. که با رنگ های زیبا بتوانید یک آرایش چشم زیبا و جذاب داشته باشید.

قبل از آرايش چشم هاداشتن نگاهي درخشان و جذاب بستگي به تعادل خط ابروها و آرايش متناسب با چشمان شما دارد.

ارایش چشم (2)

آموزش تصویری آرایش چشم + عکس

ابتدا صورت تان با کرم پودر هم رنگ پوستتان بپوشانید.پشت پلک تان را با برس مخصوص، سایه نقره ای مات یا طوسی کم رنگ بزنید.

بر روی استخوان بالای چشم سایه دودی ملایم بزنید و با قلموی باریک آن را پر رنگ تر کنید.
با یک برس تمیز رنگ دودی-قهوه ای را پخش و محو کنید و آن را تا گوشه بیرونی چشم تان ادامه دهید.

از همین رنگ برای زیر پلک پایین تان هم استفاده کنید.
سپس پشت پلک و زیر چشم را یک خط چشم باریک و دنباله دار بکشید.

در صورت تمایل از مژه مصنوعی ( نه به صورت کامل ) استفاده کنید. برای چسباندن مژه مصنوعی باید از انتهای بیرونی چشم به سمت داخل کار را شروع کرده و بعد از فیکس شدن روی آن دوباره خط چشم بکشید.
در انتها از یک ریمل فرم دهنده مژه استفاده کنید.

ارایش چشم (3)

شما می توانید ویتامین «A» را از دو نوع منبع غذایی دریافت كنید كه یكی فرآورده های میدانی حاوی این ویتامین مثل جگر یا كره حیوانی و دیگر محصولات گیاهی حاوی كاروتن هستند كه این ماده در بدن به ویتامین «A» تبدیل می شود.

گیاهان حاوی كاروتن معمولا به رنگ زرد یا نارنجی هستند یا برگ سبز رنگ دارند. لوتئین و زئاكسانتین هم برای حفظ سلامت شبكیه چشم بسیار مفید هستند كه بهترین منبع حاوی آن ها، سبزیجات برگ دار به رنگ سبز تیره به ویژه «اسفناج» است. این دو ماده هم چنین در سبزی ها و میوه های زرد و نارنجی مثل ذرت یافت می شوند.

ویتامین «C» هم آنتی اكسیدانی است كه برای شبكه مفید بوده و چشم را تقویت می كند. در افراد سیگاری، الكلی و دیابتی مقدار ویتامین «C» بدن به طور متوسط كمتر می شود و این افراد باید بیشتر ویتامین C مصرف كنند.

برخی از املاح معدنی مثل سلنیوم و روی هم برای سلامت چشم ضروری و سودمند هستند. خشكبار، مخمر و غذاهای دریایی منبع غنی از سلنیوم هستند. سلنیوم به جذب ویتامین «E » كمك می كند و به بدن در تولید آنتی اكسیدان ها نیز یاری می رساند. عنصر روی هم جذب ویتامین «A» را در بدن افزایش می دهد.

روی هم در مغز خشكبار و گندم به میزان قابل توجه دریافت می شود.

ارایش چشم (3)

یكی دیگر از مواد غذایی مهم برای سلامت چشم ها اسیدهای چرب امگا ـ ۳ هستند كه در ماهی آب های سرد به وفور یافت می شوند و این ماهی حاوی مقادیر زیادی EPA و DHA است كه برای سلامت چشم ها بسیار سودمند هستند. تغذیه مناسب و غنی و نیز چكاپ و كنترل منظم بهترین راهكارها برای حفظ توانایی و قدرت بینایی چشم ها تا مدت طولانی است.

ارایش چشم (4)

ساختمان چشم به دو قسمت زير تقسيم مي شود:
۱- كره چشم: عضو اصلي بينايي كه از سه لايه خارجي يا صلبيه ، مياني يا لايه عروقي كره چشم و لايه دروني كره چشم يا شبكيه  تشكيل شده است.
۲- ضمائم چشم: كه كار محافظت و حركت دادن و تسهيل كار چشم را بر عهده داشته و شامل كاسه چشم، پلك و ابرو، پرده ملتحمه پلک، غده ها و مجاري اشكي و ماهيچه هاي گرداننده چشم مي باشد.
نكات بهداشتي جهت مراقبت از چشم ها:
۱ – استفاده همیشگی از مواد غذايي حاوي ويتامين هاي مختلف به ويژه ويتامين آ در رژیم غذایی . ویتامین آ در جگر، قلوه، زرده تخم مرغ، شير پرچربي، كره، روغن كبد ماهي و ماهي هاي كوچك ،جگر و بعضی گیاهان مانند اسفناج، كاهو، سبزي هاي زرد مثل هويج و كدو حلوايي، ميوه هاي زرد و نارنجي مثل: زردآلو، قيسي، خرمالو، موز، خربزه وانواع مركبات وجود دارد.

۲-  داشتن خواب و استراحت كافي
۳- حفاظت از چشم ها در برابر اشعه ماوراء بنفش با استفاده از عينكهاي آفتابی مرغوب
۴ – انجام فعالیت در نور كافي ، نور خوب نوري است كه داراي روشنايي كافي بوده، خيره كننده نباشد و بطور يكسان پخش شده باشد. نور كم يا خيره كننده باعث مي شود كه چشم با دشواري بيشتري كار كرده و در نتيجه فشار بيشتري به آن وارد شود. در اين حالت چشم زودتر و بيشتر خسته مي شود.
۵- مطالعه در نور كافي ، كسانيكه در رختخواب به حالت نيمه نشسته و يا خوابيده در حاليكه كتاب را مقابل چشم گرفته اند مطالعه مي كنند، مي بايست نور لازم جهت مطالعه را طوري تنظيم نمايند كه نور از بالاي تخت ويا از چراغ كنار تخت كه كمي عقب تر از آن قرار گرفته است به كتاب بتابد. هيچگاه نور نبايد بطور مستقيم و از روبرو به چشم بتابد.
۶ – پس از مطالعه مداوم براي مدت بيش از يك ساعت و نيم براي مدتي چشمان خودرا بسته و يا به ديوار سفيد و اشياء دور نگاه كنيد و يا چشمان خودرا براي مدت كوتاهي به فعاليت ديگري مشغول نمائيد، تا خستگي آن رفع گردد. اين توصيه براي رانندگان اتومبيل نيز صادق است. لذا پس از يك ساعت و نيم رانندگي مي بايست اتومبيل را نگهداشته و براي مدت كوتاهي به چشم ها استراحت داد.
۷- از آنجائيكه چشمها به آساني آلوده مي گردند مي بايست اطراف چشم و پلك ها رابه دفعات شسته و با حوله نرم خشك نمود. همچنين اگر هر گونه جسم خارجي وارد چشم يا داخل پلك گردد مي بايست با گوشه يك دستمال تميز و با احتياط فراوان آنرا بيرون آورد. در اين حالت از ماليدن چشم خودداري نمائيد.
۸- چشم طبيعي و سالم احتياج به درمان ندارد لذا از بكار بردن هر گونه دارو و يا محلولهاي شستشوي چشم بدون دستور پزشك خودداري نمائيد.
۹-   تلويزيون يكي از منابع مهم ايجاد خستگي در چشم است. لذا در استفاده از آن باید دقت کرد عدم استفاده از تلويزيون  دارای نقص ، نگاه کردن از فاصله حداقل ۵/۲ متری ، نگاه کردن به صفحه تلويزيون از ، استراحت دادن به چشم پس از دو ساعت نگاه کردن به تلویزیون نگاه کردن در مکانی با روشنايي نيمه تاريك .
علائم هشدار دهنده بيماريهاي چشم:
در صورتی یک از علائم زیر را داشته باشد باید به چشم پزشك مراجعه نمايد:
۱٫ نزديك كردن اشياء به چشم جهت ديدن آنها و يا تنگ كردن چشم براي ديدن اشياء نزديك
۲٫ تمايل غير طبيعي سر به يك سمت براي ديدن اشيايي كه در روبرو قرار دارند
۳٫ مالش غير طبيعي و مداوم چشم ها
۴٫ اشتباه در تشخيص رنگها
۵٫ قرينه نبودن مردمك هاي چشم
۶٫ بيزاري و گريز از نور
۷٫ سردردهاي غير طبيعي
۸٫ احساس تورم در چشم
۹٫ علامت مبني بر اينكه فرد در برخي از ساعات روز بهتر از بقيه اوقات روز مي بيند.
۱۰٫ احساس مبني بر دوتايي و يا در هم ديدن اشياء
۱۱٫ ورم ملتحمه چشم و يا ريزش غير عادي اشك از چشم ها
۱۲٫ ناتواني و يا سستي عضلات چشم
۱۳٫ عوارض ديگر كه موجب اختلال در ديد طبيعي گردد
۱۴٫ سیگار نکشید ، ثابت شده است سیگار کشیدن با برخی بیماری های چشم مانند آب مروارید ارتباط دارد.

ارایش چشم (5)

اختلالات بینایی :
دوربينى، نزديک‌بينى، و آستيگماتيسم، از اختلالات عمده بينائى هستند.

 دوربينى

در افراد دوربين، اشعه‌هاى نورانى که به‌طور موازى به چشم مى‌تابد، در عقب شبکيه، تشکيل تصوير مى‌دهد که اين اختلال گاهى علل ارثى دارد. افرادی که به اين عارضه دچار هستند، چشمان خود را زياد مى‌مالند. در موقع کارهاى ظريف مضطرب و بى‌‌قرار هستند. در موقع خواندن يا نوشتن، سر را دورتر از حد معمول نگاه مى‌دارند. درد چشم، سردرد، التهاب پلک، تيک صورت و گاهى سرگيجه دارند. براى درمان دوربيني، از عينک‌هاى با عدسى محدب استفاده مى‌گردد.

 نزديک‌بينى

نزديک‌بينى به حالت و عادت کسانى که چشم خود را تنگ مى‌کنند تا بهتر ببينند، اطلاق مى‌شود. عواملی نظير کار نزديک، کمى‌ نور، کمبود ويتامين‌ها و غيره در ايجاد نزديک‌بينى مؤثر هستند. افرادی که به اين عارضه دچارند، اغلب موقع نگاه‌کردن به دور، گردن مى‌کشند. در موقع نوشتن يا خواندن، سر را از حد معمول نزديک‌تر مى‌برند. گاهى يک چشم را مى‌بندند و با تنگ نمودن چشم ديگر، سعى در تطابق اجسام دارند. سردرد و آب‌ريزى از چشم نيز مشاهده مى‌گردد. براى درمان نزديک‌بيني، از عينک‌هاى با عدسى مقعر مناسب استفاده مى‌گردد.

ارایش چشم (6)

دوران تحصيلي:
اطفال و جوانان داراي عضلات قوي در چشم بوده و عمل تطابق را به آساني انجام مي دهند و چشم آنها كمتر خسته مي شود. از آنجائيكه موفقيت در دروس بستگي زيادي به قدرت مطالعه دانش آموز داشته و لازمه قدرت در مطالعه، داشتن بينايي خوب است، لذا اقدام بموقع جهت رفع عيوب چشم در اين دوره زندگي بسيار حائز اهميت است.
  دوران ميانسالي:
با افزايش سن بينايي شخص ضعيف مي شود. عدسي به مرور زمان كدر شده و ميدان بينايي كاهش مي يابد ودر نتيجه ديد محيطي فرد دچار مشكل مي گردد. به علت از بين رفتن تدريجي خاصيت الاستيك عدسي و تبديل آن به توده اي تقريبا” جامد، فرآيند تطابق نيز كند مي شود. زماني كه عدسي قدرت تطابق خود را بطور كامل از دست بدهد شخص دچار پير چشمي شده و در اين حالت به عينك مخصوص نياز خواهد داشت. در سنین ميانسالي چنانچه فردی فشار خون بالا، دیابت داشته باشد یا در خانواده او کسی مبتلا به گلوکوم باشد باید بطور منظم به چشم پزشک مراجعه نماید.

ارایش چشم,ارایش چشم ۹۵,میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم و لب ۲۰۱۶

ارایش چشم (7)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (8)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (9)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (10)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (11)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (12)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (13)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (1)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (19)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (20)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (18)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (17)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (16)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (14)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (15)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

ارایش چشم (6)

میکاپ چشم,میکاپ چشم۹۵,آرایش چشم و لب,آرایش چشم

پاسخی بگذارید

جدیدترین مطالب
پربیننده هفته
پربیننده ماه

مطالب طنز و سرگرمی

استاتوس ها