مواد لازم و طرز تهیه پیتزا فوری رژیمی

مجموعه :آشپزی

مواد لازم و طرز تهیه پیتزا فوری رژیمی

این پیتزای گوشت و اسفناج رژیمی را فوری آماده کنید

 

مواد لازم و طرز تهیه پیتزا فوری رژیمی
مواد لازم برای پیتزا فوری رژیمی :

نان پیتا۴ عدد
 گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم
پیاز نگینی خرد شده متوسط ۱ عدد
 ذرت پخته۲ پیمانه
اسفناج یا گشنیزدرشت خرد شده۴۰۰ گرم
پنیر پیتزا رنده شدهبه میزان لازم
نمک و فلفلبه میزان لازم

 

 

مواد لازم و طرز تهیه پیتزا فوری رژیمی1

 

 

طرز تهیه پیتزا فوری رژیمی :
گوشت چرخ کرده پیاز خردشده و نمک و فلفل را روی حرارت ملایم تفت دهید تا آب آن کاملا جذب شود. کنار گداشته، فر را با حرارت ۴۰۰ درجه فارنهایت (۲۰۰ درجه سانتیگراد) گرم کنید.

سبزی خردشده را روی سطح نان ها (پیتا) کاملا پهن کنید، گوشت تفت داده شده و سپس ذرت پخته (اگر از ذرت شیرین استفاده می کنید نیازی به پخت قبلی ندارد) و در آخرین مرحله پنیر را روی سطح نان به طور یکنواخت پهن کنید (مقدار پنیر را برحسب میزان کالری دریافتی مورد نظرتان روی هر نان در نظر بگیرید، در این رسپی دو قاشق غذاخوری پنیر روی هرنان استفاده شده).

 

نانهای آماده را ابتدا به مدت ۳ دقیقه در طبقه پایین فر و سپس به مدت ۲-۳ در طبقه بالای فر قرار دهید، تا پنیر کاملا ذوب و طلایی شود (در طبقه وسط نگذارید، بهتره کنار فر بایستید تا به موقع نانها را در فر بچرخانید و یا جا بجا کنید تا اطراف نانها نسوزد) . نانها را از فر خارج کرده با قیچی آشپزخانه و یا چاقو به صورت مثلث برش دهید.

پاسخی بگذارید

جدیدترین مطالب
پربیننده هفته
پربیننده ماه

مطالب طنز و سرگرمی

استاتوس ها